Orken finns inte

Känns som jag bara blir sjukare och sjukare för varje jävla timma som går.
Snart får man väl reda på att man har svininfluensan också, inte så jävla kul.
Annars idag så blev det ingen träning på grund av denna skit. Så jag och min
kära vän tog en tripp på stan istället. Jag fick med mig hem en jättemysig
halsduk från bikbok och den kostade bara 149 kronor, ett riktigt kap enligt mig.

Nu eftersom jag inte kan träna, men ändå känner att jag måste röra på mig
så ska jag sätta på mig lite varma kläder, sen gå ut ett tag hade jag tänkt.
Efter sju kommer min baby och tar hand om mig och det är det bästa jag vet!
Glöm inte att klä er varmt, för jag lovar och svär ni vill inte ha denna sjuka. ♥


Mitt hår har en gång i tiden varit sådär fint, saknar't!


Kommentarer
Postat av: Madde

MEN snälla du. TRÄNA INTE när du är sjuk, fattar du inte att det bara blir ÄNNU värre då? Nu blir jag faktikst arg på dig! TRÄNA när du är frisk och orkar! DET ÄR FARLIGT ATT TRÄNA SJUK!



OK? Så sluta upp med det där nu och kryp ner i soffan/sängen med Snorre istället..



PUSS och krya på dig älskade syster!



2009-09-29 @ 20:53:35
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0