I'm strong

Igår kväll kom älskling till mig och jag inser bara mer och mer för varje dag
som går att han är det bästa som någonsin hänt mig, har nog aldrig varit så
lycklig med någon annan förut. Går inte med ord att beskriva hur bra denna
kille är för mig. Vi låg hela kvällen i sängen och bara kollade på tvn och mös.
I morse hade inte min kropp alls någon lust att gå upp, men inte kunde jag
ligga kvar där när alla mina böcker är i skolan, så jag tog mig till skolan och
klarade av mina två lektioner. Duktigt tycker jag allt, efter skolan träffade jag
Maria på bussen hem och av någon konstig anledning har vi alltid mycket att
prata om. Annars nu så tänkte jag sätta på mig lite bekvämare kläder, sen
ta en promenad ut och gå. Så himla skönt att göra det på kvällarna när jag inte
tränar, och till min kära syster du kan vara lugn, jag har full kontroll på min
kropp. Imorgon och på fredag blir jag hemma för att kurera mig, så antagligen
får ni mycket roligare uppdateringar då. Nu ska jag byta om, sen ut. Hörs ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Men älskade du.. Jag behöver inte oroa mig MEN det gör jag ändå. Varför bråka med din kropp när du egentligen inte orkar? SLUTA upp med det på en gång. Jag hörde hur illa du mådde igår när jag pratade med dig och på något konstigt vis så måste det ha smittats via telefonen FÖR idag är jag sjuk typ.. eller början till.. säkert david som smittat mig. BUHU!



Är du på bättringsvägen nu eller sämre? VILA snälla du! Akta hjärtat! Love!

2009-09-30 @ 20:27:39
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0