En helg med Maria

Ja, det har varit en helg med Maria i stort sett. Igår blev det ingen bio på
grund av att det blev lite problem på vägen. Men inga sura miner här inte,
vi hade otroligt kul ändå och jag spenderade natten hos Maria.

Idag vaknade vi vid tolvtiden och käkade frukost och lite sånt där, sen vid
ett tiden åkte jag hem. Jag skulle nämligen åka kolla på kusinen som lirade
innebandy. Det gick inte alls bra, dem förlorade med 6-3 men det är bara
ta nya tag. Nu på kvällen har jag varit med Maria, vi åkte till Enköping för
att träffa lite gamla bekanta anskiten, det va ganska trevligt. Det blev ändå
en tidig hemresa, vilket va skönt. Nu ska jag kolla på House of wax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0