Worktime

Yes, idag sitter jag och jobbar med det jag jobbade i somras. Det
är fortfarande lika lungt och inte så farligt mycket att göra, så jag
kommer inte dö i stress iallafall. Annars idag vet jag inte va som
händer, blir lite lätt träning hemma idag tror jag, sen kanske träffa
Maria. Vi har inte setts på flera dagar, inte likt oss. Skärpning förfan.

Jag har sovit så otroligt dåligt inatt även fast jag sov hos den bästa
jag vet. Jag vet inte varför, har bara vaknat av alla konstiga ljud och
inte kunna somnat om, inte ett dugg roligt. Så man är ju lagom seg
och trött. Eftersom det inte finns alls mycket att göra just nu antar jag
att denna dagen kommer gå väldigt långsamt fram. Dags att ta tag i
lite jobb, sen ska jag läsa några favoritbloggar och få inspiration!


Såhär känner jag mig just nu, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0