Party lördag

Idag är det dags för party, har duschat för ett tag sedan på grund
av att jag vill att mitt hår ska torka av sig själv. Så nu är det bara
att bestämma kläder, men min garderob saknar klänningar. Så får
se vad vi hittar på, kanske hinner ta en sväng till gränby innan vi
åker till syster och hennes kille.

Nu hade jag tänkt att försöka hitta något bra program så jag kan
göra en ny design här på bloggen. Somes good va? Det tycker jag
iallafall. Om jag hinner så slänger jag in en bild på dagens outfit.



Det är ungefär en sån här jag köpt, fast en rosa och inte det märket!

Kommentarer
Postat av: Bilja ~Photoshop bloggen~

Just nu har jag väldigt många beställda designer, men när jag inte har det brukar jag fråga efter någon som vill ha en gratis design :-) ha en bra dag! kram Bilja

2009-10-24 @ 10:57:39
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0