Pälsmössa

Idag har det varit en bra dag, började klockan tio på jobbet och fick sluta redan
vid fyra idag, på grund av att det fanns så lite och göra och dem tyckte jag fick
gå hem och vila mig lite. Det tackar man aldrig nej till, inte jag iallfall.

Efter jobbet träffade jag baby ett tag så jag fick pussa lite på honom. Jag inser
bara mer och mer för varje dag som går att han är det bästa jag vet! Efter det
så åkte jag för fira min kusin som fyller idag, måste även säga grattis till min
storasysters kille som fyller år idag. Men han ska vi fira på lördag, partyparty!

Aja idag innan jag träffade Oskar, så gick jag runt på stan och jag fastnade
verkligen för en pälsmössa och tror verkligen att jag ska köpa det. Jag har tagit
lite bilder så ni ska få se, tyck gärna till om vad ni tycker. Nu blir det oskyldigt
dömd, sen blir det sova eftersom jag börjar klockan nio imorgonbitti. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du passar jätte bra i den pullan!

Saknar dig!



Puss och kram<3

2009-10-22 @ 21:27:29
URL: http://jenniferholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0