Grym kväll igår

Ojoj, vilka jävla kväll det va igår. Det va nog längesen jag hade såhär
roligt! Johan räddade helt klart kvällen med att slänga iväg ett sms och
fråga om vi inte ville komma till Tobbe. Kvällen började hemma med
familjen och lite gott fredags käk, sen så bar det av till Tobbe lite senare.
Där böjds på härlig musik, glädje och massvis av dans såklart. Jag va
väl hemma lite efter tre tiden någon gång och då blev det sängen på en
gång. Bilder från kvällen kommer senare idag när jag fått dem från Maria!

Idag får vi se vad som händer, ska iallafall träffa min baby och mysa med
honom eller så får vi se om det blir fest ikväll igen? Men då ska jag försöka
släpa med mig Oskar också. Fast som JAG själv känner just nu skulle det
vara väldigt skönt att bara vara hemma och mysa framför tvn eller något.
Aja nu ska jag försöka gå och fräscha till mig lite och vänta tills Oskar hör av
sig eller att Maria ska skicka bilderna från gårddagskvällen. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0