Fyfan villken lördag

Jag kan börja med att säga att jag ha varit riktigt dålig på att uppdatera min
blogg den senaste tiden. Jag lovar att jag ska bättra mig denna vecka, det är
bara det att det varit så sjukt mycket sen jag började att praktisera. Jag jobbar
långa dagar och sen träning eller något annat roligt på det.

I veckan har jag som sagt praktiserat, tränat lite grann, umgåtts med folk jag
älskar och sen även hunnit och klippt mig. Men nu till min underbara helg...

I fredags åkte jag bara hemma lite snabbt för att packa en väska sen åkte jag 
till Maria där det skulle bjudas på massvis av mys. Det blev en hemmakväll med
god mat och idol. Jag spenderade även natten hos henne vilket va otroligt mysigt.
På lördagsmorgon fick vi något ryck jag, maria och åtta till att vi skulle dra över 
dagen på kryssning, inget annat än eckerölinjen. Så det blev hem, duscha och sätta
på sig lite nya kläder, sen iväg igen. Jag säger bara herregud vilken dag och vilka 
trevliga människor vi har här i Sverige. Kan inte annat än att gilla det liksom. Jag
och Maria slog verkligen klackarna i taket och dansade som aldrig förr, så jag måste
säga att lite ont i fötterna hade man när man kom hem igår. Men det var så jävla värt
det och denna resa måste verkligen göras. Bilder kommer så fort jag kommer hem
och Maria skickar dem till mig. För just nu sitter jag hos min pojkvän som sagt. Nu
ska jag slå på en film och lägga mig brevid honom igen, vi hörs senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0