Första oktober

Nu glider vi in i oktober gott folk och man känner att det blir kallare och kallare.
Jag som inte alls tycker om kyla och fryser hur lätt som helst, vill inte ha vinter
just nu. Men det är alltid kul när första snön kommer, det måste ju alla hålla med
om? Idag har jag mest degat, jag klev upp kanske halv elva och började skriva
på en svenska uppgift som ska vara inlämnad nästa vecka. Sen somnade jag och
Hero lite smått brevid varandra i min säng, alltid lika mysigt och ha en stor björn
brevid sig. Man måste ju ha någon som kan värma när inte pojkvännen finns till
hands, right? Nej funderar på att vila lite igen, sen ta tag i mera plugg. Sen blir det
en lång promenad och idol ikväll. Måste även säga att jag tycker att det var helt
rätt personer som gick vidare igår. Erik och Rabih är grymma! Nu ska jag vila ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet inte vad för skit jag fått men dåligt mår jag iallafall. HEMSKA huvudvärk.. och jätteförkyld och hostig.. :(



Har du haft feber?



Ringer dig om en liten stund.. :)

LOVE

2009-10-01 @ 21:49:22
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0