Curryfitta och plugg

Hej! Förlåt för ingen uppdatering igår, men var aldeless för lat för att sätta mig
vid datorn. Jag och älskling klev inte upp förrens halv tre och lite där efter åkte
vi hem till mig. Gjorde inte alls mycket egentligen, umgicks med varandra bara.

Efter denna vecka så kommer jag bokstavligen talat vara helt slut, vi har prov
eller inlämning till varje dag. Låter det frestande? Nej, usch på skolan just nu.
Men nästa vecka blir det praktik på Kicks och förhoppningsvis kommer det bli
roligt och kul, hoppas och håller tummarna för det bästa. Nu ska jag kolla runt
lite, sen ska jag nog renskriva ett skolarbete. Skriver mera innan sängen, Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey sexxyy!! Jag är också lite sugen på en plugg i en curryfitta ;D när kan du? Jag kan nästan när som helst, ring mig?!

2009-10-05 @ 21:45:15
Postat av: Madde

Haha.. kul kommentar! Curryfitta? Hm..

Varfcör sämre? Vad har hänt med halsen? Du ska INTE träna, det är därför du blir sjuk gumman.. :(



Jodå, jag är fortfarnade sjuk.. Det står typ still känns det som. Viruset verkar inte vilja försvinna iallafall.. Är du avundsjuk.. Snart drar vi till soooooolen baby och du kan vara hemma i kylan.. snuttan ;)

Puss

2009-10-05 @ 22:32:25
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0