God morning

Snart bär det iväg till skolan, men eftersom jag kom hem så sent igår
och var helt slut så hinner jag uppdatera nu tänkte jag. Innan träningen
så hann jag med att springa runt på stan, fick med mig en jättesnygg
klänning. Mamma har även kommit hem från utlandet så med sig hem
till mig hade hon en parfym och en väska, bilder på allt kommer ikväll.

Idag efter skolan blir det träning, sen MÅSTE jag verkligen plugga idag
eftersom jag aldrig gjorde det igår. Men lovar att jag uppdaterar innan
jag har somnat med bilder på de jag fick och min klänning. Nu ska jag
fixa mig lite, sen åker jag med pappa in till skolan.


Kommentarer
Postat av: MADDE

LOVE YOU :)

2009-11-24 @ 16:23:05
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0