Det finns alltid ett val

Jag vet inte ens vart jag ska börja, men idag känner jag verkligen att jag måste skriva av
mig lite av en grej som händer just nu. Jag vet att du mer än gärna skulle vilja komma in
på detta, men är du beredd att lämna allt det du och jag har i ett år och bara komma en
någon enstaka gång på helgerna? Jag vet lika väl som du att vi måste få känns oss fria
och göra det vi vill och om detta är något du vill, om du nu kommer in så kommer jag
såklart stötta dig till hundra procent. Men ärligt talat som vet jag inte om vi kommer överleva det.

Vi har haft tider då allt varit piss, men eftersom jag älskar dig så mycket så har jag alltid
kämpat även fast orken nästan varit slut och man har varit SÅ nära på att falla samman
själv. Jag vet att jag inte har något att oroa mig för, men jag tror nog att ett år från varandra kommer bli aldeless  för mycket för oss, eller ska jag kanske säga för mig? Hur du än gör om du kommer in så är du det absolut bästa som någonsin hänt mig och jag kommer alltid att älska dig. Men det är ett tag tills dess, men jag är beredd på allt som kan hända just nu!

Kommentarer
Postat av: MADDE

Vad har hänt? Vad ska O göra? :(

Jag ringer dig med en gång gumman!

PUSS

2009-11-10 @ 20:44:18
URL: http://mproblem.blogg.se/
Postat av: David

Hej. Jag tror att ni klarar det alldeles utmärkt och jag tycker inte du ska sätta press på honom så att han inte gör det han vill. Är ni menade grejar ni det där!

Kram

2009-11-12 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0