Äntligen

Denna dagen har känts väldigt lång och ovärd. Har endast två lektioner
varje onsdag, och börjar halv 9 och slutar 15, visst är väl det lite sjukt?
Aja, när jag väl kom hem gick jag och vilade lite, sen åkte pappa iväg
på ishockey och då började jag städa, sen har det bara rullat på. Just nu
väntar jag på att tacopajen ska bli klar och att min baby ska komma till
mig, sen är det middagsdags. Jag och Oskar ska även kolla på fotbollen
som går på tvn ikväll, det är ju Sverige - Italien, kan man ju inte bara
missa. Nu ska jag gå och kolla hur det går för våran jättegoda tacopaj.


Kommentarer
Postat av: Anonym beundrare

du menar väll tacogratäng? ;P

2009-11-30 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0