AIK vann

Dagen har gått väldigt snabbt idag känns det som, men kanske är för att jag gjort
någoting hela tiden? Haha. Aja, jag vaknade upp hos älsklingen vid halv tolv av att
hans pappa väckte oss och sa att de snart skulle åka. Dem skulle nämligen på match
i Stockholm, Djurgården och Kalmar spelade mot varandra. Matchen slutade med att
Djurgården vann och även AIK tog hem SM-guldet i år. Inte riktigt va jag själv tyckte
va rättvist, men vad kan man göra åt den saken?

Annars nu ska resten av kvällen som är kvar ska jag försöka få ihop en bokrecension
på engelska. Hur det kommer gå får vi se, men förhoppningsvis bra. Sen vid nio tiden
ska jag antingen se på Djävulen bär prada eller på smällen, det visar sig vad jag väljer.
Nu ska jag sätta igång att plugga så det blir klart någongång. Ha en fortsatt bra kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0